tisdag 2 april 2013

Äntligen Frukost!


Några Frukost-förslag!

#äggröra, #bacon, kiwi... och mitt morgonkaffe!


Åh, vilken påskhelg det har varit...! Så härligt med strålande solsken att promenera i, känner att våren är på väg, även om den är lite sen i år.
Men matmässigt har det inte varit som det borde, vilket syntes på vågen idag. Men det är smällar man får ta när man väljer att göra avvikelser från den vanliga kosten! Det är bara att köra på igen, eller hur!? :)

kokt ägg, färska räkor, avokado...

Mitt bästa mål är frukosten! Tvärt emot när jag var yngre, då jag gärna hoppade över frukosten och åt lite senare på förmiddagen. Men så hade jag ofta huvudvärk också... ;)
Min frukost består oftast av ägg i någon form, och olika tillbehör till det. På Instagram, ser ni tydligt att detta är mitt favorit-mål. Ni kan följa mig på Instagram här.



pocherat ägg med bacon, gul kiwi


Mmmm.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar