tisdag 6 oktober 2009

Frukost!


Sen jag började med GI/lchf, äter jag nästan alltid ägg till frukost. Jag tycker att jag håller mig mätt länge på det. Och idag ska jag fara runt lite grand, så då la jag tom till en skiva Lingongrova. Lunchen kommer troligtvis bli sisådär... Sen mina vänner ska jag och kärleken äta årtes första julbord och titta på ätbara tomtar och annat gott/sött som hör julen till...! Det är dags för Godismässa!


Dagens frukost bestod av:


2 hårdkokta ägg

1 msk majonäs

½ avokado

salt & citronpeppar


Hacka äggen och avokadon, blanda med majonäs. Smaka av med salt och citronpeppar. Och idag serverade jag ägghacket på en skiva Lingongrova. Vanligtvis äter jag det som det är med en halv tomat till. OCH kaffe!! Annars vaknar jag inte. =)


Ha en fortsatt bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar