tisdag 7 september 2010

GI-metoden

Hej!

Ursäkta att jag inte gjort något väsen av mig på länge! Vi har fullt upp i vanlig ordning... ;)

Nu har jag kommit igång med GI-metoden och det har gått bra, förutom sista veckan som har varit lite upp och ner... Jag har samlat på mig lite extra vätska, om man säger så... =)

I dag var vågen snäll mot mig igen och pekade -0,5kg! Då blir man sporrad till att fortsätta!!

Min matdag idag har varit helt ok...


Frukost: kokta ägg, räkor, avokado och lite citron.. och kaffe förstås!
Mellis: räkröra och vatten
Lunch: inte imponerande... 2 korvar utan någonting från ICA maxi... =(
Middag: Gorgonzolabiffar med goood sås och en fräsch sallad
Jag lagade lite extra så att jag kan ta med mig lunchlåda till jobbet. Det känns bra! Receptet hittar ni hos denna fantastiska tjej!


Ikväll blir det soffläge med en kopp hett tea och mysigt sällskap..
Ha det bra!
Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar